...

Konu Effie Ödülleri’nde de değişti!

“Konuyu değiştir!” kampanyasıyla altın Effie sahibi olduk!

Eczacıbaşı Topluluğu, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle 9 Mayıs 2018’te düzenlenen 10. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda “İtibarla Büyüyenler” kategorisinde “Altın”, “Kart Ödeme Sistemleri ve Sadakat Programları” kategorisinde ise “Bronz” ödüle layık görüldü. Türkiye’de öğrenimini sürdüren üniversite öğrencilerinin kültür-sanat etkinliklerine erişimini artırmayı amaçlayan “İKSV Kültür Sanat Kart” projesinin 2017 yılından bu yana ana destekçisi olan Eczacıbaşı Topluluğu, kampanyanın 2018 iletişiminde merkezine yine gençleri aldı. Rafineri reklam ajansı tarafından “Konuyu değiştir!” sloganıyla üç farklı reklam filmi hazırlandı. Kültür Sanat Kart bilinirliğini ve başvuru sayısını artırmayı hedefleyen kampanya sonunda başvurular geçmiş yıla oranla %77 arttı.

Aynı yarışmada “Emlak/İnşaat/Yapı Malzemeleri” kategorisinde TBWA İstanbul ile hayata geçirdiği “Kolayca Yıkama Devri” kampanyasıyla Artema “Gümüş” Effie’nin sahibi oldu.

Pazarlama ve iletişim alanında dünyanın en zorlu ve itibarlı yarışması kabul edilen Effie 2018’de; 20 altın, 18 gümüş, 32 bronz olmak üzere toplam 70 proje ödüllendirildi.

Filmleri izlemek için TIKLAYIN.


10.05.2018