Lider Türk kişisel bakım şirketi,
markalı temizlik kağıtları pazarının lideri.
0
Marka
0
Üretim Tesisi
0
Çalışan
+0
Ülkeye İhracat
Çağdaş ve sağlıklı bir yaşamın gereği olan temizlik kâğıdı ürünlerini üretmek ve kullanımını yaygınlaştırmak için 1969’da “İpek Kağıt” ile temelleri atılan ve yıllar içinde çeşitlenen ürün portföyü ile faaliyetlerini sürdüren Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, bugün kişisel bakım sektörünün lider Türk şirketi konumunda yer alıyor. Ev dışı kanallarda Eczacıbaşı Profesyonel çatısı altında geniş ürün portföyünün yanı sıra EP Akademi ile işletmelere eğitim, denetim ve danışmanlık hizmetleri sunuyor.
Selpak markası ile beş kıtada 60’dan fazla ülkeye ihracat yapan kuruluş, pazarlama ve satış konusundaki gücü sayesinde hedeflediği ülkelerde en çok tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri orta vadede satışlarının yüzde 50’den fazlasını uluslararası pazarlardan sağlamayı hedefliyor.
Ar-Ge Merkezi ile fayda odaklı kozmetik anlayışını benimseyen, ihtiyaçları öngören ve tüketici beklentilerini odağına alan kuruluş; temiz ve sağlıklı bir gelecek için çalışırken, çevresel etkisini sürekli ölçümleyerek atık azaltma, geri dönüşüm alanlarında da çalışmalar yürütüyor.
Üretim tesislerinde enerji, su ve atık yönetiminde aktif iyileştirme çalışmaları yürüten Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda; kağıt ürünlerinin hammaddesi olan selülozun yüzde 100’ünü, sürdürülebilir orman yönetiminde uzman, bağımsız kuruluşlar tarafından sertifikalandırılmış tedarikçilerden satın alıyor. İş Dünyası Plastik Girişimi imzacısı olan kuruluş, ambalajlarında plastik kullanımının azaltılmasını taahhüt ediyor. Aynı zamanda fırsat eşitliği konusunda inisiyatif üstlenen Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri sadece kuruluş içinde değil farklı örgütlerdeki üyelikleri ile sektörde kadın çalışanları güçlendirmek üzere aktif rol üstleniyor.